Urheilijat ja kuntoilijat

Urheilijat ja kuntoilijat fysioterapia

Urheilijat ja kuntoilijat

Usein tarvitaan hoitoa vasta kun urheilijalle tulee vaivaa tai kipua. Myös tavoitteellisessa urheilussa kehityksen eri vaiheissa. Urheilijoilla ongelma tai hoitoa vaativa tila, ei aina ilmene kipuna. Se voi olla myös liikkeen tuottamisen vaikeus, suorituskyvyn heikentymisenä, lihasten heikkona aktivoitumisena, koordinaation häiriintymisenä tai heikkona edistymisenä, ja/tai hitaana palautumisena. Usein näissä ei ilmene lainkaan kipua.

Suorituskyvyn parantaminen onkin monen urheilijan sekä arkiliikkujan tavoite hoitoon hakeutuessa.

Meillä on tarjolla viimeisintä teknologiaa urheilijoiden palautumiseen. Kylmähoidot, sekä palautumiseen tarkoitetut laitehoidot:

X°CRYO™-

Suomessa kehitetty ja patentoitu X°CRYO™-huippukylmähoito on suunniteltu käytettäväksi ihon, nivelten ja lihasten paikallisiin huippukylmähoitoihin eri puolille kehoa.

X°CRYO™ soveltuu erityisesti kiputilojen hoitoon, liikkuvuuden lisäämiseen sekä tulehdusten ja turvotuksen lieventämiseen esimerkiksi polvissa, nilkoissa, ranteissa ja kyynärpäissä.

Hoidon kesto on vain 1 – 3 minuuttia.

Huippukylmähoitoa voi tehdä myös kasvoille siihen suunnitellulla cryofacial-maskilla.

X-TONE™

Elektromagneettinen lihasharjoittelu (MMS) MMS–hoidot nopeuttavat lihaksen palautumista ja parantavat hermotusta. Hoidot lisäävät voiman tuottoa ja lihasten kiinteyttä. Mikä parasta, hoidot vähentävät samalla ei-toivottuja rasvakertymiä hoidettavilta alueilta.

Lihasstimulaatioterapia on tehokas vaihtoehto vatsalihasten vahvistamiseen. Hoidoilla voidaan treenata heikomman puolen lihaksia ja parantaa lihaserottelevuutta. X-TONE™ tuo nopeampia tuloksia ja tukea kovaan harjoitteluun. Laitteen palautumishoito-ohjelman avulla voidaan nopeuttaa tehokkaasti palautumista treenistä ja urheilun tuomasta rasituksesta.

Ota yhteyttä

Voit ottaa meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeemme kautta. Yhteystietomme löydät Ota yhteyttä -sivuiltamme.

Ajanvaraus

Varaa aikasi sähköisen ajanvarauskalenterimme kautta.